Stockholm motorvogn 17
I drift som museumsvognSporvogne fra Stockholm
Vælg vogntype: Arbejdsvogne, autotårnvogne, benzinsporvogne, bivogne, dampmotorvogne, hestesporvogne, hestetårnvogne, lavgulvsledvogne, motorvogne, tårnvogne, åben bivogne og åben godsvogne.
Motorvogne fra Stockholm
Vælg vognnummer: 5, 9, 10, 11, 11 (gl), 14, 16, 17, 18, 20 "Fyren", 21 "Kolmården", 26, 27, 30, 33, 37, 42, 45, 49, 52, 76, 92, 102, 143, 170, 170 type A 3, 171, 178, 263, 265, 269, 277, 316 "Dalsland", 342, 357, 359, 372, 374 "Lappland", 383, 386, 410, 427, 429, 434, 449, 453, 477, 485, 490 og 500.
Sporvognens historie
Stockholm-Södra Lidingöns Järnväg (SSLidJ)
Nedlagt
1949: Leveret som Stockholm motorvogn 17, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA)/ASJ, type A24B Ängbyvagn, bredde 2.40 m, længde 15.15 m, vægt 22.7 t, produceret 1944-1952, med 48 siddepladser og 38 ståpladser.
Storstockholms Lokaltrafik (SL)
I drift
1990: Overtaget af selskabet som Stockholm motorvogn 17, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA)/ASJ, type A24B Ängbyvagn, bredde 2.40 m, længde 15.15 m, vægt 22.7 t, produceret 1944-1952, med 48 siddepladser og 38 ståpladser.
Djurgårdslinjen 7N
Åbent regelmæssigt
1993: Kommet på museum som Stockholm motorvogn 17, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA)/ASJ, type A24B Ängbyvagn, bredde 2.40 m, længde 15.15 m, vægt 22.7 t, produceret 1944-1952, med 48 siddepladser og 38 ståpladser.

29. juni 2009.