SPORVOGNSREJSER

Keramik (Gmunden)

Der findes 6 fotos fra Keramik (Gmunden) på Sporvognsrejser.

Verein Pro Gmundner Straßenbahn stoppesteder

Bezirkshauptmannschaft, Franz-Josef-Platz, Hauptbahnhof, Keramik, Kuferzelle og Vorchdorf.

Fotos og videoer fra Keramik (Gmunden)

Sporvognsåbning i Gmunden Tramlink (2018)
30:40
Sporvognsåbning i Gmunden Tramlink (2018)Åbningen af sporvognslinjen i den indre by fandt sted den 1. september 2018 midt i kraftig regn. Denne linje forbinder den eksisterende sporvognslinje fra Gmunden station til Franz-Josef Platz med Traunsee Railway-linjen fra Gmunden Seebahnhof til Vorchdorf station, der fungerer som en interurban sporvognslinje. Så er der den historiske Thameslink-overgang gennem Traun-turen, og jeg kan se, at den helt sikkert vil blive placeret der nu. Pressen vil selvfølgelig have gode billeder, og meget vigtigt er det, at vi stadig har muligheden. Vi har stadig lidt tid; vi kan stadig skrive et øjeblik i historien. Dette sted er ikke her; vi er lige store, og det bliver revet ned. Ved siden af er det allerede her, og der er allerede et stort applaus. På et tidspunkt vil vi også have et skilt, der angiver, at begivenheden er i gang, da den lige har nået sit startpunkt. Det kan selvfølgelig blive noget ret fænomenalt. Klokken er 11:56, kære venner, vi er alle allerede meget nervøse nu. De første billeder bliver taget; Vi leder dog efter en partner. Men vi har ikke brug for borgere med en saks; om få øjeblikke vil alle andre være her, fordi alle kan få et lille klip og måske tage et stykke med hjem som souvenir. Fotosene finder sted lige nu, hvilket betyder, at pressen er til stede. Fotografer og kameramænd har travlt på arbejdet. Der vil selvfølgelig være mange reportager i medierne i Oberösterreich og Østrig i morgen. Alle er i øjeblikket foran de termiske bade. Som jeg nævnte, er det stadig september, og med borgernes udsigt ved 57 har vi lidt over to minutter til at skabe noget vidunderligt og festligt sammen. Som jeg nævnte, har dette lang historisk betydning. De billeder, der tages nu, er forskellige og viser tilfredse og glade mennesker. Der er stadig udsigt til den amerikanske 57, som nu er blevet historie. For første gang tilbyder denne drive-through et kig gennem drømmeporten. Hvis du har en saks, vil der være politik. Vi tænkte specifikt, at vi alle symbolsk ville gøre dette sammen på samme tid, ideelt set præcis klokken 12. Så starter vi også en nedtælling her, så alle ved, hvornår de skal fejre dette historiske øjeblik sammen. Så kan I selvfølgelig tage et stykke af dette bånd med hjem som souvenir fra september 2008. Det tager ikke lang tid, så jeg håber, I har en saks; en lommekniv fungerer selvfølgelig også. Om et øjeblik åbner vi det i fællesskab her for at markere dette historiske øjeblik. Som sagt er det 1. september, åbningen af offentlig transport. Vi har mindre end et minut tilbage, hvilket betyder, kære venner, grib en saks, en lommekniv, en køkkenkniv - dette gælder også i dag, hvis I kan - og om et øjeblik håber jeg, at hver af jer har et stykke af dette smukke røde bånd. Nedtællingen vil blive sat her, og de første billeder vil blive taget. Som sagt har I hele dagen til at tage sporvognen til klubben mod stationen, men vi har stadig meget lidt tid. Jeg håber, at forberedelserne holder, for maden er næsten klar. Vi har et par sekunder tilbage, og startende fra 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 – tillykke med åbningen af transitområdet i 2018. Alt ringede her få sekunder tidligere. Hvis alt går vel, vil den digitale tidsalder også fungere. Men vi har lov til at gøre dette kollektivt, så alle kan nyde det og ikke gå glip af noget. Lad os starte med at vurdere økonomien, og så besøger vi top.de, hvilket er grunden til, at Klinkhammer og ideen bag den er så god i dag. Ja, ellers ville han spise først, for klokken 18:18 markerer det tidspunkt, hvor økonomien er på sit højeste, hvilket har brug for trafik og overklassen. Ja, patienter skal komme. Når vores tid er ved at være slut, skal vi forberede os på den næste fase – forestil dig kontinuiteten på vej mod det store emne i denne bevægelse. Jeg er også vant til afdelingslederen, Dietrich. [Næste stop – og kræv grænserne, ja, så de mange, ja, næste stop på den lange strækning kunne være Rathausplatz.] Der bliver næppe syv ændringer i bytransporten, ikke kun der, nej takket være de 5. Socialdemokraterne opkræver mere for dette fra udviklingsfonden. En etårig far fandt tre børn boende. Næste stop på anmodning er Franz Josef Platz, hvor man skifter til kommunal transport. Jeg troede oprindeligt, at jeg ville spise om morgenen, men nu føles det bare meget kort. Selvfølgelig skal man planlægge det næste skridt. Indtil videre har seerne stillet mig nogle spørgsmål, primært om planen fra TV 9 og det næste skridt, som er mappen.Af CamsMD - .
Traunseetram: KARL Z' NEUHUB - stop for sjælen, insidertip (2018)
1:51
Traunseetram: KARL Z' NEUHUB - stop for sjælen, insidertip (2018)Det hele begynder den 1. september 2018! "stadt.regio.tram. Gmunden - Vorchdorf", århundredets projekt, der fusionerer Traunseebahn og Gmunden-sporvognene, bliver til den nye Traunseetram. Med vores nye videoserie viser vi dig nogle indtryk, højdepunkter og udflugtstips langs jernbanestrækningen. Denne gang afslører vi et ægte insidertip til afslapning og afslapning: I Karl z' Neuhub finder du ren natur, og enhver, der altid har drømt om fred midt ude i ingenting, er på det bedst mulige sted... ;) Og nu vil jeg dele min hemmelighed. For det andet er vi på landkortet. Det er et insidertip, for der er absolut ingenting der – ingenting, ingenting, ingenting – og Wannsee har brug for fred. Du vil besøge alle disse velkendte destinationer, hvor du møder en bred vifte af oplevelser. Det er en fremragende mulighed for virkelig at slappe af, da der kun er natur og ingen andre distraktioner. Nogle gange har man brug for fred, og det er præcis, hvad man har brug for for at slappe af, få klaret hovedet, genoplade batterierne, høre fårekyllinger kvidre – det er alt, hvad man virkelig har brug for nogle gange. Ja, der har du mulighed for at vandre på tværs af landet. Du kan vandre gennem dette område i årevis og udforske forskellige retninger ud på landet. Dette tilbyder også en Bach-lignende ro. Hvis du vil, kan du tage videre og besøge Kirchheimer Berger, Kugel Reichenberg eller nyde engene – mit ultimative yndlingssted – for at slappe af og lade sjælen hænge løs. Det er smart, og selvfølgelig er der intet, der slår det.Af stadt.regio.tram. Gmunden-Vorchdorf - .
Gmunden-Vorchdorf: Det første køretøj er her (2015)
7:17
Gmunden-Vorchdorf: Det første køretøj er her (2015)I december 2015 oplevede byen introduktionen af sit første nye køretøj. Gmunden - Vorchdorf af typen "Tramlink" blev leveret direkte fra producenten Vossloh i Valencia, Spanien. Onsdag den 2. december 2015, omkring klokken 20.30, blev byens første sporvogn endelig leveret til togstationen. TRL V3 havde kørt en betydelig afstand. Fra Valencia gik den til Atlanterhavshavnen i Bilbao, derefter til Rotterdam og derfra langs motorvejen til Vordorf. I flere dage tiltrak denne imponerende sporvogn sig opmærksomhed på de europæiske veje. Næste dag samledes mange tilskuere, da den nye sporvogn blev trukket fra sættevognen og over på skinnerne – et interessant og opløftende øjeblik for mange. Den første sporvogns ankomst skaber en positiv følelse. Jeg havde allerede set den i Valencia, Spanien, kort før dens overførsel, men nu ser den meget flot ud. Hele aftenen blev bremserne testet. Man kan sige, at den endelig er ankommet. Regionens mobile fremtid er en historisk milepæl. Området er en del af et årelangt projekt, der markerer et betydeligt skridt fremad inden for mobilitet. Den offentlige transports fremtid fokuserer på komfort, brugervenlighed og fleksibilitet. Alle aldersgrupper så det nye køretøj ankomme i går; SP er nu implementeret for ST på Franzatz, og den lovede genåbning af trafikken i november er blevet opretholdt, på trods af noget igangværende arbejde. Det nye multifunktionelle stoppested er umiskendeligt og ligner det på Klosterplatz, hvor STT har en unik filosofi, der supplerer tidligere designs, med træer og symbolet F, der repræsenterer tre træer, hvilket også er et farverigt visuelt spil. Der vil være et andet træ i starten og slutningen af stoppestedet, der symboliserer farve og form, og som har til formål at forbedre alléens udseende. Vi ønskede bevidst ikke at kopiere eksisterende designs, men at bringe vores egen stil. Vores fokus var på materialekvalitet og -type, og vi forfinede disse detaljer ved at reducere størrelsen på garageindkørslen, hvilket muliggjorde et større parkeringsområde i nærheden. Den nye belægning op til GRA skal visuelt forbedre hele regionen og forberede den til den nye sporvogn i Münden. Dette blev fremvist i pressen i den nye remise på R 30, som er 30 meter lang, har 75 sæder og mange multifunktionelle områder til børn og cykler. Takket være lavspændingsteknologi og hallens strukturelle design vil adgangen være fuldstændig barrierefri. Dette køretøj er uovertruffent i Europa og er skræddersyet til regionens specifikke behov. Vi skal operere inden for visse infrastrukturbegrænsninger, og sporvogne er ikke bygget til jernbanespor. Dette system håndterer en stigning på 20%. Andre køretøjer har brug for kortere længder for at klare stigningen. Værkstedet er i nærheden, hvilket understreger fleksibilitet. I modsætning til butikker er der også regionale ledere involveret. Få et førstehåndsindtryk af den nye sporvogn. Mit håb er, at alle får mulighed for at opleve den. Jeg ville ønske, at dette kunne ske gentagne gange. Jeg vil have, at folk tror på disse fremskridt. Jeg ville elske at være der selv. Vi planlægger at være til stede ved den første prøvetur. Bemærk venligst, at den nye sporvogn er i drift for første gang. I dag testede og justerede vi trækkraftsystemet for sikkerhed. Dette fortsætter i næste uge sammen med bremsejusteringer, systemtjek og andre komponenter, herunder bremsesystem og friktionspunkter. De resterende to sporvogne, der er planlagt til levering i februar, vil blive forsinket til begyndelsen af marts. På det tidspunkt skulle vognene være klar til passagerkørsel. Hele systemteknikken, sammen med kritiske komponenter som motorer, gearkasser, dørventilation og sædebetræk, produceres i Østen, da de er bygget i Valencia.Af stadt.regio.tram. Gmunden-Vorchdorf - .
Sporvogn Gmunden linje Franz Josef Platz - Gmunden togstation ÖBB (2015)
7:32
Sporvogn Gmunden linje Franz Josef Platz - Gmunden togstation ÖBB (2015)Ruten for sporvognslinjen fra Franz Josef Platz til Gmunden Bahnhof ÖBB i Gmunden, Østrig.Af esbek2 - .
Gmunden sporvogne (2012)
12:35
Gmunden sporvogne (2012)Samling af diverse optagelser.Af 777whitestone - .
Gmunden sporvognslinje 174 med motorvogn 8 nær Keramik (2004)Gmunden sporvognslinje 174 med motorvogn 8 nær Keramik (2004)BahnhofstraßeAf Henrik Boye - .

Placeret på et kort

Tilføj en kommentar

Sidst opdateret: .