SPORVOGNSREJSER

Groot-Bijgaarden/Grand-Bigard (Bruxelles)

Der findes 1 fotos fra Groot-Bijgaarden/Grand-Bigard (Bruxelles) og 1 sporvogne i retning mod Groot-Bijgaarden/Grand-Bigard (Bruxelles) på Sporvognsrejser.

Bruxelles Interkommunale Transport Selskab (MIVB/STIB) stoppesteder

Albert, Arts-Loi/Kunst-Wet, Ban-Eik, Bara, Bareel, Berchem Station/Gare de Berchem, Beurs/Bourse, Bockstael, Boitsfort/Bosvoorde, Boondael Gare/Boondaal Station, Bos/Bailli, Churchill, Cimetière de Jette/Kerkhof Van Jette, Da Vinci, De Brouckere/De Brouckère, De Wand, Dielegem/Dieleghem, Dieweg, Drogenbos Château/Kasteel, Esplanada/Esplanade, Etterbeek Gare, Eurocontrol, Fort-Jaco, Gade du Midi/Zuidstation, Gade du Nord-Esplanade, Groot-Bijgaarden/Grand-Bigard, Heizel/Heysel, Karreveld, Koningslaan/Avenue Du Roi, Legrand, Lemonnier, Louiza/Louise, Marius Renard, Merode, Montgomery, Mouterij/Germoir, Noordstation/Gare du Nord, Oudergem, Palais/Paleizen, Place Émile Danco/Émile Dancoplein, Porte d'Anderlecht/Anderlechtsepoort, Porte de Ninove/Ninoofsepoort, Rogier, Roodebeek, Royale/Koning, Schaerbeek Gare/Schaarbeek Station, Silence/Stilte, Sporvognsmuseet, Stade/Stadion, Stalle, Sterrebeek, Stokkel/Stockel, Tervuren Station/Gare de Tervueren, Tervurens. Pt., Triangle/Driehoek, Ukkel (Fort Jaco), Van Haelen, Van Zande, Vanderkindere, Vilvoorde, Weststation/Gade de l'Ouest og Zweden/Suède.

Bruxelles Interkommunale Transport Selskab (MIVB/STIB) remiser

Avenue de l'Hippodrome, Avenue du Roi/Koningslaan og Rue d'Enghien.

Fotos og videoer fra Groot-Bijgaarden/Grand-Bigard (Bruxelles)

Bruxelles Sporvogne (2010)
6:50
Bruxelles Sporvogne (2010)Besøgende i Bruxelles centrum tror måske, at byen ikke har noget sporvognssystem. I 1970'erne og 80'erne blev de fleste sporvognslinjer i bymidten omdannet til sporvognsmetroer eller "præ-metro", som nogle systemmeddelelser stadig kalder dem, før de senere blev omdannet til en fuld metro. Dette har skabt en usædvanlig situation for de nye lavgulvssporvogne med let adgang, som skal stoppe ved udskårne sektioner i højtliggende tunge metroperroner, der nås via trapper. Politikken med at placere sporvogne (og deres passagerer) under jorden stammer fra en tid, hvor sporvogne blev betragtet som hindringer for biler på vejene. I dag prioriterer mere progressive og miljøbevidste byplanlæggere offentlig transport og fodgængere på overfladen, mens de fraråder brug af privatbiler.Af michaelinlondon Belfast - .

Placeret på et kort

Sporvogne i retning mod Groot-Bijgaarden/Grand-Bigard (Bruxelles)

Bruxelles Sporvogne (2010)
6:50
Bruxelles Sporvogne (2010)Besøgende i Bruxelles centrum tror måske, at byen ikke har noget sporvognssystem. I 1970'erne og 80'erne blev de fleste sporvognslinjer i bymidten omdannet til sporvognsmetroer eller "præ-metro", som nogle systemmeddelelser stadig kalder dem, før de senere blev omdannet til en fuld metro. Dette har skabt en usædvanlig situation for de nye lavgulvssporvogne med let adgang, som skal stoppe ved udskårne sektioner i højtliggende tunge metroperroner, der nås via trapper. Politikken med at placere sporvogne (og deres passagerer) under jorden stammer fra en tid, hvor sporvogne blev betragtet som hindringer for biler på vejene. I dag prioriterer mere progressive og miljøbevidste byplanlæggere offentlig transport og fodgængere på overfladen, mens de fraråder brug af privatbiler.Af michaelinlondon Belfast - .

Tilføj en kommentar

Sidst opdateret: .