Wien motorvogn 4037
I drift som museumsvognSporvognens historie
Wiener Linien
I drift
24. maj 1928: Leveret som Wien motorvogn 4037, type M Wien, bredde 2.24 m, længde 11.60 m, vægt 13.9 t, produceret 1927-1929, med 24 siddepladser og 41 ståpladser, 2 aksler, 2 motorer, motorkraft 46 kW.
Electrische Museumtramlijn Amsterdam (EMA)
Åbent regelmæssigt
14. juli 1978: Kommet på museum som Amsterdam motorvogn 4037 (ex Wien motorvogn 4037), fabrik Simmering, type N, serie 2711-2736, bredde 2.24 m, længde 11.60 m, vægt 16.6 t, med 24 siddepladser og 60 ståpladser.

4. maj 1989.
Hannoversches Straßenbahn-Museum (HSM)
Åbent regelmæssigt
2003: Overtaget af museet som Hannover motorvogn 4037 (ex Wien motorvogn 4037), fabrik Simmering, type N, serie 2711-2736, bredde 2.24 m, længde 11.60 m, vægt 16.6 t, med 24 siddepladser og 60 ståpladser.

26. juli 2003.

13. marts 2004.

2020.