Stockholm motorvogn 76
I drift som museumsvognSporvognens historie
Storstockholms Lokaltrafik (SL)
I drift
29. september 1926: Leveret som Stockholm motorvogn 76, fabrik ASEA, UEG, type A1, serie 1-21, bredde 2.18 m, længde 7.10 m, vægt 10.3 t, produceret 1901, med 18 siddepladser og 23 ståpladser.
Spårvägsmuseet i Stockholm
Åbent regelmæssigt
1959: Kommet på museum som Stockholm motorvogn 76, fabrik ASEA, UEG, type A1, serie 1-21, bredde 2.18 m, længde 7.10 m, vægt 10.3 t, produceret 1901, med 18 siddepladser og 23 ståpladser.
Djurgårdslinjen 7N
Åbent regelmæssigt
1993: Overtaget af museet som Stockholm motorvogn 76, fabrik ASEA, UEG, type A1, serie 1-21, bredde 2.18 m, længde 7.10 m, vægt 10.3 t, produceret 1901, med 18 siddepladser og 23 ståpladser.
![Sverige, Stockholm, arv sporvogn 7e nat tur fra T-Centralen til Gröna Lund](/video/l/sverige-stockholm-arv-sporvogn-7e-nat-tur-fra-t-centralen-til-groena-lund.webp)
Sverige, Stockholm, arv sporvogn 7e nat tur fra T-Centralen til Gröna LundAf Anton V.
10. september 2022.
![Ombord på Stockholms historiske sporvogne 🚋 Djurgårdslinjen 7N: Et sightseeing eventyr](/video/l/ombord-paa-stockholms-historiske-sporvogne-djurgaardslinjen-7n-et-sightseeing-eventyr.webp)
10. juni 2023.