Stockholm motorvogn 5
I drift som museumsvognSporvogne fra Stockholm
Vælg vogntype: Arbejdsvogne, autotårnvogne, benzinsporvogne, bivogne, dampmotorvogne, hestesporvogne, hestetårnvogne, lavgulvsledvogne, motorvogne, tårnvogne, åben bivogne og åben godsvogne.
Motorvogne fra Stockholm
Vælg vognnummer: 5, 9, 10, 11, 11 (gl), 14, 16, 17, 18, 20 "Fyren", 21 "Kolmården", 26, 27, 30, 33, 37, 42, 45, 49, 52, 76, 92, 102, 143, 170, 170 type A 3, 171, 178, 263, 265, 269, 277, 316 "Dalsland", 342, 357, 359, 372, 374 "Lappland", 383, 386, 410, 427, 429, 434, 449, 453, 477, 485, 490 og 500.
Sporvognens historie
Stockholm-Södra Lidingöns Järnväg (SSLidJ)
Nedlagt
1914: Leveret som Stockholm motorvogn 5, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type A24(A), serie 6-12, 48-49, bredde 2.40 m, længde 15.15 m, vægt 22.7 t, produceret 1945-1949, med 48 siddepladser og 39 ståpladser, motorkraft 252 kW, max fart 75 km/t.

November 1986.
Storstockholms Lokaltrafik (SL)
I drift
23. februar 1963: Overtaget af selskabet som Stockholm museumsvogn 5 (ex Stockholm motorvogn 5), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type A24(A), serie 6-12, 48-49, bredde 2.40 m, længde 15.15 m, vægt 22.7 t, produceret 1945-1949, med 48 siddepladser og 39 ståpladser, motorkraft 252 kW, max fart 75 km/t.

2013 - 2015.
Museispårvägen Malmköping (MUMA)
Åbent regelmæssigt
10. november 1973: Kommet på museum som Malmköping motorvogn 5 (ex Stockholm motorvogn 5), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type A24(A), serie 6-12, 48-49, bredde 2.40 m, længde 15.15 m, vægt 22.7 t, produceret 1945-1949, med 48 siddepladser og 39 ståpladser, motorkraft 252 kW, max fart 75 km/t.

1970.

1980.