Stockholm bivogn 40
I drift som museumsvognSporvognens historie
Storstockholms Lokaltrafik (SL)
I drift
1937: Leveret som Stockholm bivogn 40, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type B22.
Storstockholms Lokaltrafik (SL)
I drift
1949: Ombygget til Stockholm bivogn 521 (ex Stockholm bivogn 40), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type B 11, serie 519-558, bredde 2.33 m, længde 12.55 m, vægt 10.9 t, produceret 1937, med 42 siddepladser og 32 ståpladser.
Spårvägsmuseet i Stockholm
Åbent regelmæssigt
1959: Ombygget til Stockholm bivogn 521 (ex Stockholm bivogn 40), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type B 11, serie 519-558, bredde 2.33 m, længde 12.55 m, vægt 10.9 t, produceret 1937, med 42 siddepladser og 32 ståpladser.
Djurgårdslinjen 7N
Åbent regelmæssigt
1. juni 1991: Kommet på museum som Stockholm bivogn 521 (ex Stockholm bivogn 40), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type B 11, serie 519-558, bredde 2.33 m, længde 12.55 m, vægt 10.9 t, produceret 1937, med 42 siddepladser og 32 ståpladser.

2. april 2012.

10. juli 2012.