SPORVOGNSREJSER

Stockholm bivogn 28

Ophugget
Sporvogne fra Stockholm

Vælg vogntype: Arbejdsvogne, autotårnvogne, benzinsporvogne, bivogne, dampmotorvogne, hestesporvogne, hestetårnvogne, lavgulvsledvogne, motorvogne, tårnvogne, åben bivogne og åben godsvogne.

Bivogne fra Stockholm

Vælg vognnummer: 27, 28, 33, 40, 40 "Juno", 182, 387, 515, 559, 633, 635, 637, 846, 889, 915, 917, 976, 992, 998 og 1891.

Sporvognens historie

Stockholm-Södra Lidingöns Järnväg (SSLidJ)
Nedlagt

- : Leveret som Stockholm bivogn 28, type B24(A) Ängbyvagn.

Storstockholms Lokaltrafik (SL)
I drift

- : Overtaget af selskabet som Stockholm bivogn 612 (ex Stockholm bivogn 28), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA)/ASJ, type B30B, bredde 2.40 m, længde 15.15 m, vægt 15.6 t, produceret 1946, med 51 siddepladser og 49 ståpladser, max fart 65 km/t.

SL Lidingöbanan, Stockholm. Del 25. Käppala (2012)
4:05
SL Lidingöbanan, Stockholm. Del 25. Käppala (2012)Af LeifSpangberg.
.

Storstockholms Lokaltrafik (SL)
I drift

: Ombygget til Stockholm bivogn 612 (ex Stockholm bivogn 28), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA)/ASJ, type B30B, bredde 2.40 m, længde 15.15 m, vægt 15.6 t, produceret 1946, med 51 siddepladser og 49 ståpladser, max fart 65 km/t.

Lidingöbanan før og efter den store renovering (2013-2015)
1:18:44
Lidingöbanan før og efter den store renovering (2013-2015)Indholdsfortegnelse: 0:00 Introduktion 0:28 Kørsel med A30B-sporvognen på dens sidste driftsdag 22:35 Kørsel med Heritage-sporvognen under afslutningsceremonien 52:26 Kørsel med den nye A36-sporvogn fra CAF på genåbningsdagen Okay, nu er Talent oppe, og Station C er klar. Så A og Comangs C. Klip separat. Nu er Honor C. Tak, eller ja, dokumenter. Er den god nu? Sidst, fotograferet. Slap af nu. Så og fotograferede den. Der står VA, og ja. Kan jeg stadig bestille? Ikke sikker på, hvad jeg skal bestille. Motorv - de har brug for afvisning af nye kontakter. Bromma PR blev ikke administreret for så længe siden. Bør bruge nålen, kræver fart - 48 eller 52 sæder, ligesom en gammel metro. Ja, sådan er det. Linjerne har strakt sig over mange på Ringlinjen, uden nogen langs linjen. For at præcisere, ja, det gør Ärk, med kun 200 tog i gang nu. Du kan køre gennem Bergs ende, hvor spændingen falder, og F-Man står. Der er mange billeder; de skal placeres her. Bare gå lidt ned ad bakken til krydset, startende og sluttende ved STE M Kommunal. De er kå, med spor og J set her; 2 SK l h. Jeg forstår; det er derfor, jeg var PR far. Nu, far, kommer det. Jeg venter på et godt sted og filmer ved St. St. Der er to F'er til at følge instruktionerne. Vi venter på de næste to. Ja, du kommer nu. Du kan ikke køre på den bippende vej og vente på grønt lys. Jeg trykker på en knap i Göteborg, men det virkede ikke. Jeg skal stå her, prøve at få en god køretur og skifte vej. Kør igen; min frue har det bedre nu. Jär Södra-forbuddet blev fikset; Norra-forbuddet drejede fra ved broen. Dette er en direkte VAG-rute. Jeg hoppede til i sidste sekund, tog en heldig chance i sidste øjeblik. Kør, selvom det ikke ser lovende ud. Vejen tilbage er fremragende. Kameraets batteri er slukket; jeg finder den rette person. Kør hertil med automatiske kontroller, undtagen SK. Vi får se. Skift Li. Mødes på vejen. Ja, kontakten er slukket, hvis det er tilfældet. Gør det venligst. Undskyld mig. Ja, det er BL-sæder her, LED, så det kunne være godt her. Mødes på V Way. Petrus, har du et frimærke til dem begge? Eller et nyt. Der står 'posted' og 'Southern Liding'. Sporet, nej, jeg ved ikke, om de havde originalen. Var der nogen, der ville af her? Det ser sådan ud, men det er pænt. De havde andre postkasser, før posthuset kom og hentede dem. Havde I specielle tømmekasser, der nu er tomme? Den er i gang, afgår fra AG-stationen via NV, mod nordøst. K kører, ser du? RK burde køre nu, ligesom V og Rusta op ad B St. Den nye Grønne Skärsätra kom i januar 1915. Den er længere, med et nyt stop ved Särä i 2000. Er der tegn på noget her? Det virker som det. Kør nu. K, H, kør lidt; meget har ændret sig med K, ST og Kart-kørsler. Jeg snakker meget. V var en af ​​de byer, sammen med Gans, i 1900-tallet, hvor folk stod i kø for dyr. I Brevik er nogle ejendomme mere bemærkelsesværdige, såsom fabrikken i Aga og Gåshaga. Nu kører der slet ingen. Der var ingen som Jade i dag, hvilket var meget mærkeligt. Vi troede, at det ville være godt at teste de nye linjer, men V-kørslen var ikke tilgængelig. Vi ankom til Kar station, et travlt område fra 1960'erne og 1970'erne, med cirka 1.100 daglige påstigninger. Sporforbindelsen er til det primære signal. Erik var bekymret, fordi toget kørte op til rækværket i går, muligvis på grund af den første, kortere aksel. Han var meget bekymret, især for afsporing. Nogen nævnte ikke at sige nej til en vogn, og der var snak om et stop i Talludden. Bommen er gået til VK, men det er W.Af All the Elevators! - By SummerADDE - - .
Lidingöbanan 2013-06-14
31:13
Lidingöbanan 2013-06-14Film fra Lidingöbanen den næstsidste fredag, før strækningen blev lukket for genopbygning og A30B/B30B forsvandt for altid.Af Bussmicke2305 - .
SL Lidingöbanan Sporvogne, Stockholm (2013)
4:08
SL Lidingöbanan Sporvogne, Stockholm (2013)Omkring Kottla, Gåshaga Brygga, Skärsätra og Larsberg 16. juni 2013Af LeifSpangberg - .

Storstockholms Lokaltrafik (SL)
I drift

: Ophugget.

Tilføj en kommentar

Sidst opdateret: .