Stockholm åben bivogn 386
Udstillet på museumSporvognens historie
Stockholms Nya Spårväg (SNS)
Nedlagt
1908: Leveret som Stockholm åben bivogn 386, fabrik Arlöf, type C5, serie 371-405, bredde 2.20 m, længde 7.99 m, vægt 4.0 t, produceret 1908-1909, 2 aksler.
Spårvägsmuseet i Stockholm
Åbent regelmæssigt
7. maj 1974: Kommet på museum som Stockholm åben bivogn 386, fabrik Arlöf, type C5, serie 371-405, bredde 2.20 m, længde 7.99 m, vægt 4.0 t, produceret 1908-1909, 2 aksler.
Museispårvägen Malmköping (MUMA)
Åbent regelmæssigt
22. maj 1974: Overtaget af museet som Malmköping åben bivogn 386 (ex Stockholm åben bivogn 386), fabrik Arlöf, type C5, serie 371-405, bredde 2.20 m, længde 7.99 m, vægt 4.0 t, produceret 1908-1909, 2 aksler.

1970.

1974.
Spårvägsmuseet i Stockholm
Åbent regelmæssigt
14. januar 1991: Overtaget af museet som Stockholm åben bivogn 386, fabrik Arlöf, type C5, serie 371-405, bredde 2.20 m, længde 7.99 m, vægt 4.0 t, produceret 1908-1909, 2 aksler.

2006.