Oslo motorvogn 210
I drift som museumsvognSporvogne fra Oslo
Vælg vogntype: Arbejdsvogne, bivogne, hestesporvogne, lavgulvsledvogne, ledvogne, motorgodsvogne, motorvogne og sneplove.
Motorvogne fra Oslo
Vælg vognnummer: KSS 96, KES 307, KSS 87, KSS 6, T 200 "Praha", 32, 35, 38, 46 (i Bergen), 67, 70, 71, 90, 112, 122, 126, 136, 159, 176, 183, 185, 194, 196, 200, 203, 204, 205, 207, 210, 214, 215, 218, 221, 230, 238, 250, 263 "Leipzig", 268, 269, 517, 521 og 1013.
Sporvognens historie
Sporveien
I drift
3. december 1953: Leveret som Oslo motorvogn 210, fabrik Hägglund/Hønefoss Karosserifabrikk (HØKA), type SM53 "Høka", serie 204-253, bredde 2.50 m, længde 14.70 m, vægt 16.9 t, produceret 1952-1958, med 36 siddepladser og 100 ståpladser, 4 motorer, motorkraft 46 kW.
Sporveien
I drift
1985 - 1991: Ombygget til Oslo motorvogn 210, fabrik OS, AEG, Hägglund, type SM83, serie 201-211, bredde 2.50 m, længde 14.90 m, vægt 16.9 t, produceret 1985-1991, med 36 siddepladser og 66 ståpladser, motorkraft 180 kW, max fart 60 km/t.
Djurgårdslinjen 7N
Åbent regelmæssigt
2000: Kommet på museum som Stockholm motorvogn 210 (ex Oslo motorvogn 210), type A51.

3. juli 2005.

24. september 2011.

9. august 2015.