Oslo motorvogn 210
I drift som museumsvognSporvognens historie
Sporveien
I drift
3. december 1953: Leveret som Oslo motorvogn 210, fabrik Hägglund/Hønefoss Karosserifabrikk (HØKA), type SM53 "Høka", serie 204-253, bredde 2.50 m, længde 14.70 m, vægt 16.9 t, produceret 1952-1958, med 36 siddepladser og 100 ståpladser, 4 motorer, motorkraft 46 kW.
Sporveien
I drift
1985 - 1991: Ombygget til Oslo motorvogn 210, fabrik OS, AEG, Hägglund, type SM83, serie 201-211, bredde 2.50 m, længde 14.90 m, vægt 16.9 t, produceret 1985-1991, med 36 siddepladser og 66 ståpladser, motorkraft 180 kW, max fart 60 km/t.
Djurgårdslinjen 7N
Åbent regelmæssigt
2000: Kommet på museum som Stockholm motorvogn 210 (ex Oslo motorvogn 210), type A51.

3. juli 2005.

24. september 2011.

9. august 2015.