Norrköping motorvogn 71
I drift som museumsvognSporvognens historie
Östgötatrafiken
I drift
1959: Leveret som Norrköping motorvogn 71, fabrik Hägglund, type M58, serie 64-75, bredde 2.20 m, længde 12.25 m, vægt 13.5 t, produceret 1958-1959, med 27 siddepladser og 53 ståpladser, 4 aksler, 2 motorer, motorkraft 60 kW, max fart 60 km/t.
Östgötatrafiken
I drift
1967: Vognnummer ændret til Norrköping motorvogn 118 (ex Norrköping motorvogn 71), fabrik Hägglund, type M58, serie 64-75, bredde 2.20 m, længde 12.25 m, vægt 13.5 t, produceret 1958-1959, med 27 siddepladser og 53 ståpladser, 4 aksler, 2 motorer, motorkraft 60 kW, max fart 60 km/t.

1971.
Museispårvägen Malmköping (MUMA)
Åbent regelmæssigt
1974: Kommet på museum som Malmköping motorvogn 118 (ex Norrköping motorvogn 71), fabrik Hägglund, type M58, serie 64-75, bredde 2.20 m, længde 12.25 m, vægt 13.5 t, produceret 1958-1959, med 27 siddepladser og 53 ståpladser, 4 aksler, 2 motorer, motorkraft 60 kW, max fart 60 km/t.