Norrköping motorvogn 71
I drift som museumsvognSporvogne fra Norrköping
Vælg vogntype: Lavgulvsledvogne, ledvogne og motorvogne.
Motorvogne fra Norrköping
Vælg vognnummer: 1, 2, 8, 15, 23, 34, 38, 43, 48, 56, 71, 74, 137, 139, 141, 143, 149, 152 og 154 "Murmansk".
Sporvognens historie
Östgötatrafiken
I drift
1959: Leveret som Norrköping motorvogn 71, fabrik Hägglund, type M58, serie 64-75, bredde 2.20 m, længde 12.25 m, vægt 13.5 t, produceret 1958-1959, med 27 siddepladser og 53 ståpladser, 4 aksler, 2 motorer, motorkraft 60 kW, max fart 60 km/t.
Östgötatrafiken
I drift
1967: Vognnummer ændret til Norrköping motorvogn 118 (ex Norrköping motorvogn 71), fabrik Hägglund, type M58, serie 64-75, bredde 2.20 m, længde 12.25 m, vægt 13.5 t, produceret 1958-1959, med 27 siddepladser og 53 ståpladser, 4 aksler, 2 motorer, motorkraft 60 kW, max fart 60 km/t.

1971.
Museispårvägen Malmköping (MUMA)
Åbent regelmæssigt
1974: Kommet på museum som Malmköping motorvogn 118 (ex Norrköping motorvogn 71), fabrik Hägglund, type M58, serie 64-75, bredde 2.20 m, længde 12.25 m, vægt 13.5 t, produceret 1958-1959, med 27 siddepladser og 53 ståpladser, 4 aksler, 2 motorer, motorkraft 60 kW, max fart 60 km/t.