Haag motorvogn 58
I drift som museumsvognSporvognens historie
HTM Personenvervoer N.V.
I drift
Juli 1923: Leveret som Haag motorvogn 58, fabrik Hofmann Lauchhammer Keulen, type Hofmann Lauchhammer Keulen, serie 51-80, længde 14.00 m, vægt 27.0 t, produceret 1923, med 30 siddepladser og 58 ståpladser, 2 aksler, 4 motorer, motorkraft 50 kW.
Electrische Museumtramlijn Amsterdam (EMA)
Åbent regelmæssigt
1975: Kommet på museum som Amsterdam motorvogn 58 (ex Haag motorvogn 58), fabrik Hofmann Lauchhammer Keulen, type Hofmann Lauchhammer Keulen, serie 51-80, længde 14.00 m, vægt 27.0 t, produceret 1923, med 30 siddepladser og 58 ståpladser, 2 aksler, 4 motorer, motorkraft 50 kW.

29. juli 1984.
Haags Openbaar Vervoer Museum (HOVM)
Åbent regelmæssigt
2008: Overtaget af museet som Haag motorvogn 58, fabrik Hofmann Lauchhammer Keulen, type Hofmann Lauchhammer Keulen, serie 51-80, længde 14.00 m, vægt 27.0 t, produceret 1923, med 30 siddepladser og 58 ståpladser, 2 aksler, 4 motorer, motorkraft 50 kW.