Gøteborg motorvogn 30
Udgået af driftSporvogne fra Gøteborg
Vælg vogntype: Arbejdsvogne, bivogne, hestesporvogne, lavgulvsledvogne, ledvogne, motorgodsvogne, motorvogne, åben bivogne og åben hestesporvogne.
Motorvogne fra Gøteborg
Vælg vognnummer: 12, 15 (ny), 15 (gl), 15, 16, 18, 19, 25, 30, 43, 49, 54, 87, 92, 115, 120, 129, 133, 155, 186, 208, 209, 211, 302, 511, 512, 519, 520, 524, 528, 531, 542, 546, 576, 582, 595, 599, 602, 617, 623, 625, 706 "Sixten Camp", 713 "Kapten Bölja", 716 "Kent Andersson", 718 "Wilheim Stemhammer", 725 "Karl Gerhard", 730 "Totta Näslund", 739 "Malte Johansson", 753 "Ester Mosesson", 754 "Sven Rydell", 761 "Göran Johansson", 804, 805 "Sven-Erik Johansson", 817, 819, 824 "Ulrika Knape", 840, 844 "Syster Olga", 848 "Kal", 849 "Kalle Glader", 855 "Jens Mattiasson" og 856 "Agne Simonsson".
Sporvognens historie
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1947: Leveret som Gøteborg motorvogn 30, fabrik Hägglund, type A23/A30 Mustang, serie 1-63, bredde 2.50 m, længde 13.08 m, vægt 16.0 t, produceret 1948-1952, med 31 siddepladser og 74 ståpladser, motorkraft 200 kW.
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1988: Vognnummer ændret til Gøteborg motorvogn 333 (ex Gøteborg motorvogn 30), type A31 "Mustang", serie 328-333, bredde 2.50 m, længde 13.05 m, vægt 15.4 t, produceret 1991, med 31 siddepladser og 74 ståpladser, 4 aksler, 4 motorer, motorkraft 50 kW.
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1991: Ombygget til Gøteborg museumsvogn 333 (ex Gøteborg motorvogn 30), type A31 "Mustang", serie 328-333, bredde 2.50 m, længde 13.05 m, vægt 15.4 t, produceret 1991, med 31 siddepladser og 74 ståpladser, 4 aksler, 4 motorer, motorkraft 50 kW.
Djurgårdslinjen 7N
Åbent regelmæssigt
Oktober 1994: Kommet på museum som Stockholm motorvogn 333 (ex Gøteborg motorvogn 30), type A31 "Mustang", serie 328-333, bredde 2.50 m, længde 13.05 m, vægt 15.4 t, produceret 1991, med 31 siddepladser og 74 ståpladser, 4 aksler, 4 motorer, motorkraft 50 kW.

24. september 2011.

6. april 2019.

6. april 2019.