Gøteborg motorvogn 30
Udgået af driftSporvognens historie
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1947: Leveret som Gøteborg motorvogn 30, fabrik Hägglund, type A23/A30 Mustang, serie 1-63, bredde 2.50 m, længde 13.08 m, vægt 16.0 t, produceret 1948-1952, med 31 siddepladser og 74 ståpladser, motorkraft 200 kW.
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1988: Vognnummer ændret til Gøteborg motorvogn 333 (ex Gøteborg motorvogn 30), type A31 "Mustang", serie 328-333, bredde 2.50 m, længde 13.05 m, vægt 15.4 t, produceret 1991, med 31 siddepladser og 74 ståpladser, 4 aksler, 4 motorer, motorkraft 50 kW.
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1991: Ombygget til Gøteborg museumsvogn 333 (ex Gøteborg motorvogn 30), type A31 "Mustang", serie 328-333, bredde 2.50 m, længde 13.05 m, vægt 15.4 t, produceret 1991, med 31 siddepladser og 74 ståpladser, 4 aksler, 4 motorer, motorkraft 50 kW.
Djurgårdslinjen 7N
Åbent regelmæssigt
Oktober 1994: Kommet på museum som Stockholm motorvogn 333 (ex Gøteborg motorvogn 30), type A31 "Mustang", serie 328-333, bredde 2.50 m, længde 13.05 m, vægt 15.4 t, produceret 1991, med 31 siddepladser og 74 ståpladser, 4 aksler, 4 motorer, motorkraft 50 kW.

24. september 2011.

Stockholm Djurgårdslinjen juli 2011Af Arne Unterschlak.
7. oktober 2017.

6. april 2019.

6. april 2019.