Gøteborg motorvogn 208
I drift som museumsvognSporvogne fra Gøteborg
Vælg vogntype: Arbejdsvogne, bivogne, hestesporvogne, lavgulvsledvogne, ledvogne, motorgodsvogne, motorvogne, åben bivogne og åben hestesporvogne.
Motorvogne fra Gøteborg
Vælg vognnummer: 12, 15 (ny), 15 (gl), 15, 16, 18, 19, 25, 30, 43, 49, 54, 87, 92, 115, 120, 129, 133, 155, 186, 208, 209, 211, 302, 511, 512, 519, 520, 524, 528, 531, 542, 546, 576, 582, 595, 599, 602, 617, 623, 625, 706 "Sixten Camp", 713 "Kapten Bölja", 716 "Kent Andersson", 718 "Wilheim Stemhammer", 725 "Karl Gerhard", 730 "Totta Näslund", 739 "Malte Johansson", 753 "Ester Mosesson", 754 "Sven Rydell", 761 "Göran Johansson", 804, 805 "Sven-Erik Johansson", 817, 819, 824 "Ulrika Knape", 840, 844 "Syster Olga", 848 "Kal", 849 "Kalle Glader", 855 "Jens Mattiasson" og 856 "Agne Simonsson".
Sporvognens historie
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1928: Leveret som Gøteborg motorvogn 208, type Stor Långedragsvagn, bredde 2.65 m, længde 13.90 m, vægt 24.3 t, produceret 1928, med 48 siddepladser og 38 ståpladser, 4 aksler, 4 motorer, motorkraft 35 kW.

26. maj 1966.

26. maj 1966.
Spårvägssällskapet Ringlinien (SSR)
Åbent regelmæssigt
1967: Kommet på museum som Gøteborg motorvogn 208, type Stor Långedragsvagn, bredde 2.65 m, længde 13.90 m, vægt 24.3 t, produceret 1928, med 48 siddepladser og 38 ståpladser, 4 aksler, 4 motorer, motorkraft 35 kW.

1995.

10. juli 1995.

10. juli 1995.