Gøteborg motorvogn 16
Udgået af driftSporvognens historie
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1902: Leveret som Gøteborg motorvogn 16, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M4, serie 1-156, bredde 2.00 m, længde 8.64 m, vægt 10.5 t, produceret 1908-1921, med 20 siddepladser og 18 ståpladser, motorkraft 60 kW.
Östgötatrafiken
I drift
1925: Ombygget til Norrköping motorvogn 16 (ex Gøteborg motorvogn 16), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M4, serie 1-156, bredde 2.00 m, længde 8.64 m, vægt 10.5 t, produceret 1908-1921, med 20 siddepladser og 18 ståpladser, motorkraft 60 kW.
Veteranspårvagnar i Norrköping
Åbent regelmæssigt
1967: Kommet på museum som Norrköping motorvogn 16 (ex Gøteborg motorvogn 16).

1988.

1990.

5. juli 1995.

1998.