Gøteborg motorvogn 129
I drift som museumsvognSporvogne fra Gøteborg
Vælg vogntype: Arbejdsvogne, bivogne, hestesporvogne, lavgulvsledvogne, ledvogne, motorgodsvogne, motorvogne, åben bivogne og åben hestesporvogne.
Motorvogne fra Gøteborg
Vælg vognnummer: 12, 15 (ny), 15 (gl), 15, 16, 18, 19, 25, 30, 43, 49, 54, 87, 92, 115, 120, 129, 133, 155, 186, 208, 209, 211, 302, 511, 512, 519, 520, 524, 528, 531, 542, 546, 576, 582, 595, 599, 602, 617, 623, 625, 706 "Sixten Camp", 713 "Kapten Bölja", 716 "Kent Andersson", 718 "Wilheim Stemhammer", 725 "Karl Gerhard", 730 "Totta Näslund", 739 "Malte Johansson", 753 "Ester Mosesson", 754 "Sven Rydell", 761 "Göran Johansson", 804, 805 "Sven-Erik Johansson", 817, 819, 824 "Ulrika Knape", 840, 844 "Syster Olga", 848 "Kal", 849 "Kalle Glader", 855 "Jens Mattiasson" og 856 "Agne Simonsson".
Sporvognens historie
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
7. november 1920: Leveret som Gøteborg motorvogn 129, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type Limpa M4.

1930 - 1949.
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
8. juli 1925: Ombygget til Gøteborg motorvogn 129, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M5, serie 47-177, bredde 2.00 m, længde 10.28 m, vægt 12.5 t, produceret 1921-1941, med 20 siddepladser og 38 ståpladser, 2 motorer, motorkraft 41 kW.

1958.
Spårvägssällskapet Ringlinien (SSR)
Åbent regelmæssigt
September 1960: Kommet på museum som Gøteborg motorvogn 129, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M5, serie 47-177, bredde 2.00 m, længde 10.28 m, vægt 12.5 t, produceret 1921-1941, med 20 siddepladser og 38 ståpladser, 2 motorer, motorkraft 41 kW.

6. juli 2009.