Gøteborg motorvogn 129
I drift som museumsvognSporvognens historie
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
7. november 1920: Leveret som Gøteborg motorvogn 129, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type Limpa M4.

1930 - 1949.
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
8. juli 1925: Ombygget til Gøteborg motorvogn 129, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M5, serie 47-177, bredde 2.00 m, længde 10.28 m, vægt 12.5 t, produceret 1921-1941, med 20 siddepladser og 38 ståpladser, 2 motorer, motorkraft 41 kW.

1958.
Spårvägssällskapet Ringlinien (SSR)
Åbent regelmæssigt
September 1960: Kommet på museum som Gøteborg motorvogn 129, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M5, serie 47-177, bredde 2.00 m, længde 10.28 m, vægt 12.5 t, produceret 1921-1941, med 20 siddepladser og 38 ståpladser, 2 motorer, motorkraft 41 kW.

6. juli 2009.