Gøteborg bivogn 434
I drift som museumsvognSporvognens historie
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1949: Leveret som Gøteborg bivogn 434, fabrik Hägglund, type S27, serie 401-470, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1948-1954, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1967: Ombygget til Gøteborg bivogn 434, fabrik Hägglund, type S27, serie 401-470, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1948-1954, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.
Djurgårdslinjen 7N
Åbent regelmæssigt
1988 - 1989: Ombygget til Stockholm bivogn 618 (ex Gøteborg bivogn 434), fabrik Hägglund, type S27, serie 401-470, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1948-1954, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.

3. juli 2005.

24. september 2011.

9. august 2015.

9. august 2015.