Gøteborg bivogn 434
I drift som museumsvognSporvognens historie
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1949: Leveret som Gøteborg bivogn 434, fabrik Hägglund, type S27, serie 401-470, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1948-1954, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1967: Ombygget til Gøteborg bivogn 434, fabrik Hägglund, type S27, serie 401-470, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1948-1954, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.
Djurgårdslinjen 7N
Åbent regelmæssigt
1988 - 1989: Ombygget til Stockholm bivogn 618 (ex Gøteborg bivogn 434), fabrik Hägglund, type S27, serie 401-470, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1948-1954, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.
Stockholm restaurantlinje Cafetåget med motorvogn 210 ved Nordiska Museet/Vasamuseet (2005)Af Henrik Boye.
3. juli 2005.
3. juli 2005.
Stockholm restaurantlinje Cafetåget med bivogn 618 på Styrmansgatan (2011)Af Silas Boye Nissen.
24. september 2011.
24. september 2011.
Stockholm restaurantlinje Cafetåget med bivogn 618, bagsiden Nybroplan (2015)Af Silas Boye Nissen.
9. august 2015.
9. august 2015.
Stockholm restaurantlinje Cafetåget med bivogn 618 ved Nybroplan (2015)Af Silas Boye Nissen.
9. august 2015.
9. august 2015.
Stockholm Djurgårdslinjen 7N med bivogn 618 ved Norrmalmstorg (2019)Af Michael Olsen.
6. april 2019.
6. april 2019.
Spårväg City, spårvagnslinjen i StockholmAf Alexander Williamson.
13. august 2019.
13. august 2019.