Frederiksberg dobbeltdækker-motorvogn 50
I drift som museumsvognSporvognens historie
Frederiksberg Sporveje (FS)
Nedlagt
1915: Leveret som Frederiksberg dobbeltdækker-motorvogn 50, fabrik Falkenried/N. Larsen/Vulcan, type Frederiksberg Sporveje, bredde 2.00 m, længde 8.00 m, med 43 siddepladser og 6 ståpladser, 2 aksler.
Københavns Sporveje (KS)
Nedlagt
1919: Overtaget af selskabet som København dobbeltdækker-motorvogn 419 (ex Frederiksberg dobbeltdækker-motorvogn 50), fabrik Falkenried/N. Larsen/Vulcan, type Frederiksberg Sporveje, bredde 2.00 m, længde 8.00 m, med 43 siddepladser og 6 ståpladser, 2 aksler.
22. april 1972.
1996.
Københavns Sporveje (KS)
Nedlagt
1936: Ombygget til København museumsvogn 50 (ex Frederiksberg dobbeltdækker-motorvogn 50), fabrik Falkenried/N. Larsen/Vulcan, type Frederiksberg Sporveje, bredde 2.00 m, længde 8.00 m, med 43 siddepladser og 6 ståpladser, 2 aksler.
17. juni 1967.
22. april 1972.
23. april 1972.
Hovedstadsområdets Trafikselskabsmuseum (HT-museet)
Lukket permanent
1. oktober 1984: Kommet på museum som København dobbeltdækkermotorvogn 50 (ex Frederiksberg dobbeltdækker-motorvogn 50), fabrik Falkenried/N. Larsen/Vulcan, type Frederiksberg Sporveje, bredde 2.00 m, længde 8.00 m, med 43 siddepladser og 6 ståpladser, 2 aksler.
Den sidste dag med sporvogne i KøbenhavnAf Jakob Koch.
22. april 1972 - 23. april 1972.
13. oktober 1984.
31. august 2003.
Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm
Åbent regelmæssigt
2003: Overtaget af museet som Skjoldenæsholm dobbeltdækkermotorvogn 50 (ex Frederiksberg dobbeltdækker-motorvogn 50), fabrik Falkenried/N. Larsen/Vulcan, type Frederiksberg Sporveje, bredde 2.00 m, længde 8.00 m, med 43 siddepladser og 6 ståpladser, 2 aksler.
2000.
2003.
2003.
2004.
15. maj 2004.
15. maj 2004.
15. maj 2004.
27. juli 2004.
2005.
2005.
23. maj 2006.
18. august 2007.
2010.
25. juli 2015.
25. juli 2015 - 26. juli 2015.
17. juli 2016.
Juni 2018.
21. juli 2018.
24. juli 2018.
19. oktober 2018.
27. juli 2019.
31. maj 2022.
30. juli 2022.
3. december 2023.