Duisburg ledvogn 1062 "Düsseldorf"
I driftSporvognens historie
Duisburger Verkehrsgesellschaft (DVG)
I drift
1966: Leveret som Duisburg ledvogn 1062 "Düsseldorf", fabrik Düwag, type GT 8.
Östgötatrafiken
I drift
1995: Overtaget af selskabet som Norrköping ledvogn 162 "Düsseldorf" (ex Duisburg ledvogn 1062 "Düsseldorf"), fabrik Düwag/Klepe, type M94, serie 61-71, længde 19.10 m, vægt 20.0 t, produceret 1966-1967, med 40 siddepladser og 100 ståpladser, motorkraft 240 kW.
Östgötatrafiken
I drift
2000: Vognnummer ændret til Norrköping ledvogn 62 "Düsseldorf" (ex Duisburg ledvogn 1062 "Düsseldorf"), fabrik Düwag/Klepe, type M94, serie 61-71, længde 19.10 m, vægt 20.0 t, produceret 1966-1967, med 40 siddepladser og 100 ståpladser, motorkraft 240 kW.
Norrköping sporvognslinje 3 med ledvogn 62 "Düsseldorf" ved Centralstation (2009)Af Henrik Boye.
28. juni 2009.
28. juni 2009.
Norrköping sporvognslinje 3 med ledvogn 62 "Düsseldorf" ved Vidablick (2009)Af Henrik Boye.
29. juni 2009.
29. juni 2009.
Sporvogne i Norrköping, Sverige, del 1, Tatra-sporvogneAf LeifSpangberg.
1. september 2011.
1. september 2011.
Norrköping Sporveje, del 15, Hageby - Ljura områdetAf LeifSpangberg.
8. april 2012.
8. april 2012.
Norrköping Tramways, part 22, at VägträffenAf LeifSpangberg.
14. april 2012.
14. april 2012.
Norrköping Sporveje, nummer 32, Fridvalla - HeleneborgsgatanAf LeifSpangberg.
14. maj 2012.
14. maj 2012.
Norrköping Tramways, nummer 34, De Geersgatan - Eneby CentrumAf LeifSpangberg.
21. maj 2012.
21. maj 2012.
Norrköping Tramways, part 35, Hörngatan - Broccmans PlanAf LeifSpangberg.
26. maj 2012.
26. maj 2012.